Bouwmensen Zuid-West is het opleidingsbedrijf voor de bouw in de regio Zuid-West Nederland. Gevestigd op drie locaties, in Bergen op Zoom, Goes en Middelharnis. We werken met een mooi team van betrokken medewerkers aan de vakmensen voor de toekomst in de bouwsector. We zijn per direct op zoek naar een enthousiaste Backoffice medewerker die inzetbaar zal zijn op onze locaties in Bergen op Zoom en Goes.

Als Backoffice medewerker:

  • Ben je verantwoordelijk voor de invoer van nieuwe klanten, en het up-to-date houden van de gegevens;
  • Voer je de cursistenadministratie en leerlingenadministratie;
  • Maak je offertes en de planning voor trainingen;
  • Verwerk je bankmutaties,
  • Houd je je bezig met de facturatie en crediteurenadministratie.
  • Doe je de voorbereidende werkzaamheden voor de salarisadministratie (die wij hebben uitbesteed), zoals:
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten en plaatsingsovereenkomsten
  • Doorvoeren salarismutaties
  • Bijhouden en controle Urenregistratie
  • Eindcontrole lonen

 

Onze toekomstige Backoffice medewerker herkent zich in het volgende:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding
  • Je bent ervaren op het gebied van administratie
  • Je beschikt over basisvaardigheden in Word en Excel en maak je administratieve software programma’s gemakkelijk eigen
  • Je bent een actieve teamspeler die graag meedenkt en collega’s helpt
  • Kennis van de Bouw sector is een pré (geen must)

 

Bouwmensen Zuid-West biedt jou:

  • Een superleuke en afwisselende baan
  • Prettige werktijden en prima werkomstandigheden
  • Een gemotiveerd en hecht team dat nauw verbonden is met de Bouwsector
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden volgens CAO Bouw & Infra
  • Cursussen en trainingen